Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. május 15., vasárnap

Zúzunk az iskolába Én meg pár haver...

 Zúzunk az iskolába Én meg pár haver Mondd csak mi a pálya, Ha muszáj menni kell, Régóta nincs kiút, Csak doga és karók. Nekem bejön ez a suli Nekem bejön ez a suli Csak akkor tanulok, Ha úgy van De általában face van Így rám írhatsz,ha gond van. Nekem bejön ez a suli A sok buta matek óra Csináljunk most olyat, Amint megoldunk majd holnap! Kis diák,óó szija helló írd meg gyorsan, mert vár Rád a meló. nah számolj már mondom mi a szitu Te plusz én meg minusz nah figyu figyu figyu..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése