Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 22., péntek

Vegyes^_____^



...Néha nem árt kicsit hátralépni, hogy nagyobbat tudjunk előre ugrani...*

A nap első étkezése a legfontosabb, mert ha az nincs meg, akkor már megint nem ettél semmit egész nap.


~ Sebtében robbantál be az életembe, és ez tetszett.Az öröm tócsájában gázoltunk,combig merültem benne. Aztán rés támadt a dolgok közt,s az egész föld megbillent. Erre vártunk, mindig ezt akartuk..~


"ebben az őrült világban csak a bolond lehet normális.^^"


Az egyik percben nincs semmid, a másik percben meg többet kapsz, mint amit el tudsz fogadni.^^

"Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz."


A bátorság lényege nem az, hogy a szívnek nem szabad remegnie, hanem az, hogy másoknak nem szabad tudni erről a remegésről ...


"Van, aki szebb és van, aki jobb. De olyan nincs, aki én vagyok""


 'Nekem káosz kell, nem bírom a rendet, zaj kell ami megöli a csendet...'


 Aki másokat ismer: okos. Aki magát ismeri: bölcs. Aki másokat legyőz: erős. Aki magát győzi le: hős.♥


 Aki tud és tudja, hogy tud, az veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nemtud és tudja, hogy nemtud, az okos azt tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nemtud és nemtudja, hogy nemtud, az hülye, azt hagyjátok.


 Igazából sosem növünk fel, csak megtanuljuk, hogyan kell viselkedni nyilvános helyen.


 én nem bunko vagyok csak őszinte én nem hisztis vagyok csak érzékeny...


 Amit szívből csinálsz abban te leszel a legjobb!:)


 [Őrült szívemnek nem parancsol törvény, széttéphetsz, de edzett lelkem nem fél. De szemembe nézhetsz, végig is mérhetsz, itt állok előtted, ilyen vagyok, nem szégyellem, hogy örökké lázadok!] -(¨¨v¨¨)->


Egyszer élünk végleg a felszínre tört És kiszabadult az igazi őrült A jó nagy semmiből.

"Soha ne bánd azt amit tettél inkább azt bánd amit nem mertél megtenni,de meg tehetted volna...csak nem voltál hozzá elég bátor...légy önmagad mert csak akkor szerethetnek mások is igazán ha tisztában vagy azzal aki te vagy...."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése