Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 25., hétfő

+o( >.< ( nn)





Leszarom hogy neked a legujabb telód van, leszarom hogy Mayo Chix-es ruciba trappolsz vagy az uj "philip russel"-es cuccod van nálad. meg sok pénzed van. ezzel csak azt bizonyitod hogy senkinek érzed magad és ki akarsz tünni a többiek közül. ezzel csak elűzöd a körülötted lévö embereket. mivel kis nyomorult szar leszel. barátaid nem lesznek. és pénzért barátokat meg baszottul nem fogsz venni.

.Nem attól leszel menő, ha a legújabb cipőket hordod, és nem is attól, ha neked van a legdivatosabb hajad és a legjobb pasid... menőnek lenni annyi, hogy önmagad vagy, és ezt még szereted is.

>>Felőlem lehetsz vagány...leszarom! felölem lehet nagy az arcod.. leszarom felölem lehetsz páwa meg felgma..leszarom felölem ugathatsz nekem..leszarom felőlem lehetsz szép vagy csúnya vagy csak egy undorító kis kurva..leszarom felőlem lehetsz akármekkora ember nálam nagyobb úgyse leszel az én szebembe csak egy csicska leszel>>

Nem vagyok elkényeztetett, de megvan mindenem, Nem vagyok bunkó, de ha kell megteszem!Nem szeretem ha elsőre állítanak véleményt rólam, Nem szeretem ha lenézel, Mert én sem teszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése