Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 23., szombat

Penge ; /



Egy tárgy, mi valaki kezében a halál,
Egy tárgy, mi valaki kezében egy vágy.
Egy eszköz, mi a halálhoz vezethet,
Egy eszköz, mi vérző sebet ejthet.

Egy vágás, minek ez az eszköze,
Egy vágás, melytől meghalhatsz örökre.
Egy fém, mely a bőrödbe hatolva,
Életed változhat egy perc múlva.

A halálnak eszköze, mi segít az úthoz,
S mi elvezet majd újra a jóhoz.
Egy penge, mit itt tartok kezembe,
Egy vágás, s mindennek vége.

Érzem a vér ízét, mi szépen csordogál,
S körülöttem láttok, egy tűzpiros tócsát.
Ki esik kezemből, most már a penge,
Ott vagyok egyedül, csendben, merengve.

Végem van tehát, ennyi az élet,
Egy vágás, s mindennek vége.
Már érzem a halálnak illatát,
S láttom életem utolsó álmát.

Mért is ne csináljam, hisz itt vagyok egyedül
Magányosan, míg mindenki derűl.
Egy lány, kit utoljára a világon,
Egy kis tárgy látott ezen a tájon.

1 megjegyzés:

  1. Jó az oldal :). Ez a vers is megértintet. Elképesztő hogy mennyire..... Igaz.

    VálaszTörlés