Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 23., szombat

....(UU)

... akár egy hercegnő... a palota legfelső emeletén , egy csodaszép szobában , egy baldachinos ágyban , egy kristályokkal kirakott koronával a fején, egy aranykeretes tükörben nézte magát , üres tekintettel..
Méz illatú parfümje illata keringett a levegőben , eper ízű szájfénnyel a száján , a rózsaszín falak között.
A királylánoys óra éjfélt ütöt. Ebben a pillanatban felállt, és elindult a terasz felé , otthagyott az ágyán egy cetlit : .sosem szerettetek igazán.. akkor döbbent csak rá igazán,hogy teljesen egyedül van, amikor senki nem állította meg. 0:10 perc, a halál ideje. Méz illatú parfümje illata még érezhető volt..csak ez maradt a hercegnőből... majd az illat eltűnt .. az aranykeretes tükör betört.. és a korona a földre hullt... (U)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése