Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 22., péntek

ezis. azis^.^



...mert amikor a deszkán állok és hasítok a szélben minden rosszat elfelejtek és csak arra figyelek amit csinálok és élvezem...*________*

 A fejemben a kódex íratlan szabályok bevéstem 1 életre ; c s a l á d és b a r á t o k.

 ,,Olyan gond nincs, amelyik ne hozna kezében ajándékokat neked. A gondokat azért keresed, mert szükséged van ajándékaikra."

,,Nem a tehetség, hanem az "égő vágy" tesz győztessé."

"...Néha hiába csinálsz mindent helyesen, akkor is balul sülnek el a dolgok..."

Mindenkinek van egy elmesélni való története, ami mögött valami sokkal nagyobb áll.().()

Sötét van akkor amikor vége van Rohadt sötét, mert a szem csukva van Belül meg mindegy milyen fények égnek Súgd meg a terved Én meg az enyémet.

♥[Zuhanj le és megint kezd el, törj össze de soha ne add fel...]♥

Tudod,nekem mindig minden mindegy,és mindig mindent leszarok.és tényleg.de ezek csak szavak.és nem veszik észre mögötte a lényeget.de van úgy h már tényleg semmi nem érdekel mert egy idő után már valóban leszarom.

'nem kell helyettem döntened.
nem kell megvédened.
tudom hogy amit teszek rossz. és egyszer még fájni fog. de ez vagyok én..
nem tudsz ezen változtatni még akkor sem ha ez fájdalmas..és rossz..'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése