Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 25., hétfő

Leheteek ('.').


Lehetek csinos, vonzó, s szép, Lehetek egy tökéletes, hibátlan kép, Lehetek humoros, bájos, kedves, Lehetek okos, művelt, rendes. Lehetek a tudásod, boldogságod bölcsője, Lehetek a gondolatod, szavad őrzője, Lehetek egy fénylő csillag feletted, Lehetek egy barát ott melletted, Lehetek az, kivel sorsod mindig összefut, Lehetek az, ki nélküled is mindig ugyanoda jut. Lehetek a mindened, a végzeted, az életed, De semmi leszek, ha ezt észre nem veszed .. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése