Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 22., péntek

csak neked ~ csak most(:


[...És marhára nem baj, ha sosem bírtak akik azt sem tudják hogyan hívnak....]

És én lehet h nem vagyok tökéletes, de legalább mindig önmagam vagyok!!.

A pofátlanságnak vannak olyan magas fokai,amiért nem jár büntetés,csak csodálat. xĐ

"Tetszik ha valakii ok nélkül negatívan kritizál a hátam mögött, mert az azt jelenti, hogy valamit jól csinálok! Az illető pedig amellett, hogy hülye, még iriigy is!!" ; D

talán túlbecsüllek téged talán fele annyit sem érsz, talán bátor ember vagy de most látom rajtad, hogy félsz..*.*

Kifényesítheted cipőd, viselhetsz öltönyt, Fésülheted a hajad, és lehetsz nagyon csinos, Elrejtheted arcod egy mosoly mögött. Csak egy dolgot nem titkolhatsz el: Azt, amikor belül összeroppansz.

Merülj el az eper illatú ködben. csupán egy tükör az egész, aki belenéz, belevész.*

 Légy aki vagy, és mondd ki amit érzel, mert akiket ez zavar, azok úgysem számítanak, akik pedig számítanak azokat úgysem zavarja.!!

 Néha könnyebb az igent megtenni, mint a nemet kimondani.:$

Én nem puskázom..csak nézem, hogy a füzetem és én egy véleményen vagyunk-e?! : )

[Vádolhat, támadhat, gúnyolhat, gyűlölhet bárki, túlélek minden rossz gondolatot, teszek rá, ilyen vagyok...]

Az emberek,akik nem ismernek, azt hiszik valójában csendes vagyok.. de akik ismernek,azt kívánják: bárcsak néha csendben maradnék . :D

 "Tudom nincsen véletlen, hogy meg van írva a sorsunk Szóval te és én a jó időben a legjobb helyen voltunk."

Nem lehetsz mindig hibás, nyisd ki a szád, üvöltsd, hogy kapja be a világ.

Nevetnek rajtam, mert más vagyok, mint ők ... de én is nevetek rajtuk mert ők mind egyformák! ;D

,,Mit nevetsz? A mese rólad szól, csak a név más."

[Arra születni kell, hogy egyetlen szóval tudjuk éreztetni valakivel: ő egy darab sz*r. ;):D]

 ,,Hiányzik belőlünk a kellő bátorság, hogy merjük követni a jeleket és az álmainkat. Lehet, hogy ettől vagyunk szomorúak?"

Ne a szépet keresd hanem a jót mert a szép az nem mindíg jó, de a jó az mindíg szép.*.

,,Amikor az emberek elhatározzák, hogy szembenéznek egy problémával, olyankor valójában rádöbbennek, hogy sokkal többre képesek, mint hitték."

 ,,Figyelj! Végülis mit veszíthetsz? A semmibol jöttél, a semmibe mész. Mit veszítettél? Semmit."

Csak azokra a pillanatokra gondolj, amikor sikerült a terved, és az erő majd segíteni fog, hogy elérd, amit akarsz.

Tudom, kiölték az érzést, de te mindig talpra álltál, az élet edzett, erős vagy, hát itt az idő, szálljál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése