Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 25., hétfő

Öleléés.(L)

Soha senki nem kérdezi meg, hogy mi a bajod, pedig csak erre vársz, hogy elmondhasd mi bánt, hogy miért sírsz, miért nincs erőd semmihez, miért vagy ilyen szomorú. Aztán mindenki csodálkozik, hogy zárkózott vagy. De kinek mondd el? Senki sem kérdezi... Talán senkit sem érdekel vagy talán nem merik megkérdezni vagy nem akarnak a" hülye" kérdéseikkel zaklatni. Pedig elég lenne csak egy-két jótanácsot adni. Vagy inkább csak bólogatni és utánna megölelni. Igen az ölelés! Azt szeretnéd. Az biztosan segítene. Miért pont az ölelés? Mi olyan különleges benne? Talán semmi, csak mindenki erről beszél. Ölelések, érintések, szeretet... Szeretett már téged valaha valaki? Nem tudod mi az a szeretet? Mikor két ember alig várja a találkozást, az ölelést. Vagy csak azt, hogy a másik megkérdezze tőle: Mi a baj kicsim?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése