Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 23., szombat

music.♫ ♪






" A zene nemcsak megnyugtat és szórakoztat, hanem jóval több annál: világnézet. Az embereket meg lehet ismerni a zenén keresztül, amit hallgatnak. "

 ''A zene kifejezi mindazt, ami szavakkal elmondhatatlan, mégsem maradhat kimondatlanul'' 



Mert minden hangszer más és más, mind megihlet valamiféleképp, de a hangszer magában csak egy csodaszép szobor, egy igazi műalkotás de, hogy érzés és kerüljön a lassan már tökéletes tárgyba ahhoz kell egy ember is!


"...minden napom szebbé teszi mikor a fülembe súg, mikor a zene teljes erejével magával húz,ő a legtisztább pedig a hosszú évek alatt kihasználták már jó páran ha pénz jött minden szaladt, náluk átmenet volt nálam ÖRÖK szerelem,tetőtől talpig ő tudod csak ez maradt nekem,miatta írtam ki belülről azt ami szétfeszít... ...a részemmé vált már el nem dobható..." (L)

"Úgy kellene tudnunk felemelni a követ és vad reménnyel addig tartani, amíg virágozni kezd, mint ahogy a zene felemel egy szót és átvilágítja a hang erejével. Így kellene kifejeznünk magunkat, a magányos a magányos segítségével, szövetkeznünk, érthetőséget kölcsönöznünk egymásnak a világ előtt. Megjelennünk. Később aztán kiszolgáltatnunk magunkat."

♥ Minden dalnak van egy vége, egy utolsó hangjegye, minden dal véget ér. Butaság lenne emiatt nem élvezni egy dalt. Egyszer minden dal véget ér, de ettől még élvezheted a zenét. :)

Tudom, hogy félelmetes, de próbáld meg becsukni a szemed és kizárni a külvilágot. Érzed? Egyre jobban lépked feléd a zene döbögése. Ne lépj hátra, csak élvezd, ahogy ringat, érezd, ahogy áthat, érezd, ahogy elvisz.
Ne nyisd ki a szemed, mert elvakít a fény. Jó a kellemes sötétség. Teljesen egyedül. Egymagadban, mégis boldogan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése