Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 23., szombat

Álmok.۰۪۫●۪۫۰ ☼


Álmok: mindenkinek vannak. Néha jók, néha rosszak... néha azt kívánod, hogy elfelejtsd őket, néha ráébredsz, hogy túlszárnyaltad őket. Néha úgy érzed, végre valóra válnak... és néhányuknak csak rémálmok jutnak. De nem számít, miről álmodsz, mikor eljő a reggel, a valóság beférkőzik és az álmok eltűnnek.

 "Amikor valóra vállnak az álmaid épp akkor jön a legnagyobb feladatod....igazán tisztaszívből és boldogsággal megélni azokat!"

Amíg vannak álmaink és vágyaink addig van miért felkelni és van értelme minden egyes pillanatnak! Mert még ha van hogy rossz is jön de Meg éri a sok szép pillanatért cserébe!

"Szivárvány ragyog fent az égen , higgyél hát a mesékben ,és álmod egyszer majd valóra válik!"

 ,,Bolond az, aki a saját világában él. Én bolond akarok maradni, és úgy akarom élni a életemet, ahogy megálmodom, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják."

 Ha vannak álmaid, csak higgy abban, hogy képes vagy őket megvalósítani, nem számít, mit mondanak mások csak higgy, és a szíved meg fogja mutatni az uta.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése