Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 23., szombat

Life.ı.ıll.lı


 "Elég furcsa az, hogy amikor kapsz valamit az élettől, akkor valami mást elveszítesz. Az egyensúly mindig megmarad. Az élet ad, és elvesz."

 ...és rohanj, és táncolj, és ugrálj, és üvölts vagy csinálj bármit, csak lássam rajtad hogy élsz!

és bármibe kerül, vagy akármi fáj, tudod hogy élni lehet is nem csak muszáj!" :(


~Butaságokon nevetgélni, saját világot kitalálni, és a világ lenéző beszólásai ellenére is következetesen ragaszkodni annak minden minket boldogító pillanatához, azt hiszem, egyáltalán nem szánalmas dolog, hanem a legbölcsebbek egyike. Ezért tanítóm és példaképem mindenki, aki boldog, önzetlen és örömteli életet él.~


"Gyönyörű az élet,ha tudsz vele bánni, Minden rossz dologban,csak a jót kell látni, Nem szabad bánkódni,gyűlölni vagy sírni, Csak a jót szeretni,mindig benne hinni"

"Az élet arról szól, hogy bízz az érzéseidben. Kockáztass! Merj önmagad lenni! Tanulj a múltból. Becsüld meg az emlékeket. És vedd észre: az élet mindíg megy tovább"

,,Az életben minden csata azt a célt szolgálja, hogy tanuljunk belőle valamit, még az is, amelyiket elveszítjük."

~ A szívünket nem zárhatjuk el az élettől, de megtaníthatjuk arra, hogy a véletleneken felülemelkedve, töretlenül szembe tudjon nézni a fájdalommal. ~

Gyönyörű az élet, bár néha nem értem. Vannak percei, mit nem kéne megélnem. Én tehetek róla? Lehet, hogy igen, de sok mindenről nem, ezt szívemből hiszem! Az enyémben volt minden, szép és varázslatos, pokoli, gyötrelmes, s néha iszonyatos. Kaptam benne vágyat, szeretetet, álmot, néha elfeledném az összes valóságot! Sokszor volt fájó, csúfos az egész, de talán most a rossz a múlt ködébe vész. Most talán már jó lesz, minden pillanat, valóra válhat egy meseszép gondolat. Így kell már lennie! Elég volt a rosszból, a magánnyal teli, pokoli napokból! Nem vagyok öreg még, annyi minden várhat, meg kellene érnem a rám váró csodákat! Nem tudom, mi jön még, de szeretnék élni, boldogan, vidáman szépeket megérni.

♥[Az életem egy színes könyv, mit százszor olvasnék, hisz a valóságot eltakarta ezer fényes, álomszerű kép...]♥

♥[Aki másképp él,
nem érti hogy élek én.
Aki másképp él,
nem tudja mit érzek én...]♥

Egész életünkben a jövő miatt aggódunk, eltervezzük, próbáljuk megjósolni, mintha az, hogy előre ismerjük elnyomná a robbanást. De a jövő mindig változik. A jövő a legbelsőbb félelmeink otthona. És a legnagyobb reményeinké. De egy dolog biztos ha végül megmutatkozik. A jövő mindig más mint ahogy elképzeltük


Jó néha sötétben a holdat nézni, hosszan egy távoli csillagot igézni. Jó néha fázni, semmin elmélázni, tavaszi esőben olykor bringázni, tele szájjal enni, hangosan szeretni. Jó néha magamat csak úgy elnevetni, sírni, ha fáj, remegni, ha félek, olyan jó néha érezni, hogy élek. (L) 

"Aki ötvenévesen ugyanúgy látja a világot, mint húszévesen, az elpazarolt harminc évet az életéből." 


,,Az életben minden csata azt a célt szolgálja, hogy tanuljunk belőle valamit, még az is, amelyiket elveszítjük."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése