Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 25., hétfő

érdekes.!!;D



Próbálj meg válaszolni a következő kérdésekre:

1. Sorold fel a világ 5 leggazdagabb emberét...
2. Sorolj fel 5 szépségkirálynőt..
3. Sorolj fel 10 Nobel-díjast..
4. Sorolj fel10 Oscar-díjast...

Nem megy? Elég nehéz, igaz?

Ne félj,senki sem emlékszik rájuk..A taps elcsendesül..A trófeákat belepi a por...A győztesek hamar a feledés homályába merülnek...

Válaszolj most ezekre a kérdésekre:

1. Sorolj fel 3 tanárt, akiknek részük van a mai tudásodban...
2. Sorolj fel 3 barátot, akik segítettek neked, amikor szükséged volt rá...
3. Sorolj fel néhány embert, akik éreztették veled,hogy egy különleges ember vagy...
4. Sorolj fel 5 embert akivel szívesen lennél együtt szabadidőd alatt...

Ez már egyszerűbb,igaz?

Azoknak az embereknek,akik a te életedben fontosak, nincs egy halom pénzük,nem nyertek híres díjakat...

ők azok, akik számára TE vagy a fontos.

állj meg egy pillanatra, és gondolkodj el ezen.=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése