Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez.
Amikor iskolába mentem, és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: "boldog".
Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet.

2011. április 23., szombat

ღL.O.V.Eღ


"Egy fiú és egy lány őrülten egymásba szeretett.Elhatározták,hogy eljegyzik egymást,de a fiú szegény volt: minden vagyona az az óra volt,amelyet a nagyapjától örökölt.Kedvesének szép hajára gondolt,és úgy döntött,hogy eladja az órát,hogy az árából vehessen egy szép ezüst hajcsatot.A lánynak se volt pénze ajándékra.Elment tehát a falu legnagyobb kereskedőjéhez,és eladta a haját.Az árából pedig vett egy aranyláncot kedvese órájára.Amikor találkoztak,az eljegyzés napján,a lány odaadta a fiúnak a láncot az órára,amit az eladott,a fiú pedig odaadta a lánynak a hajcsatot,amelyet már nem volt hova tűzni." 

Minden ember legmélyebb érzelmi szükséglete, hogy szeressen és viszontszeressék. Ha érezzük mások szeretetét, képessé válunk a bennünk rejlő lehetőségek kibontakozására, ennek hiányában azonban csupán a túlélésért küzdünk


Szeretlek, mint Spongyabob a medúzákra vadászni. Szükségem van rád mint Rák Úrnak a pénzre. Kellesz, mint Planktonnak a Herkentyűburger receptje! : ))

Ha nem tudtam volna testem minden sejtjével, hogy szeret annyira, amennyire én szeretem őt  feltétel nélkül, visszavonhatatlanul, és hogy őszinte legyek, irracionálisan -, sosem lettem volna képes felkelni a földről. :)



 "Ha szeretnénk valakit bensőségesen szeretni, akkor meg kell tanulnunk a hibáit jobban értékelni, mint a helyes cselekedeteit. Amikor pedig már ezek is örömmel töltenek el bennünket, és ennek kifejezését is adjuk, növekszik a szeretet, és növekszik a közelség. A szeretet nem ismeri a józan észt, a szeretet nem tesz különbséget. Fogadd el a másik embert úgy, ahogy van!"


Hogyan adhatnék szeretetet, amikor azt sem tudom, mi az?

Remegő Lábakkal A Párkányra Lépek,
Becsukom A Szemem,És Cseppet Sem Félek.
Régi Emlékek Mindig Kísértenek Felnézek Az Égre,
S Tudom Nm Tévedek.
Utolsó Szavaimat Suttogom A Szélbe,
Kimondom: SZERETLEK S Csak Így Ugrok A Mélybe!


 Ha a szíved nem törik össze, akkor nincs minek gyógyulnia. És ha nincs gyógyulás, akkor nem tanultunk belőle semmit. De ha nem tanultunk belőle semmit.. akkor nincs küzdelem. Pedig a küzdelem az élet része. Ezért kell hát minden szívnek összetörnie? 


'Szíven egy kis óra, lelkem rúgója, mindig azt ketyegi: [NÉV] szerti'

2 választás van: engem vagy nagyon szeretni lehet, vagy nagyon utálni:) lehet választani;D

"Aki mindig szeret, az sosem szeret igazán, aki mindig nevet, annak valami nagyon fáj."(Y)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése